Mijn groei paadje

Hoe ga je om met de dingen die er op je pad komen. Hoe reageren anderen op je

Moderators: Robflower, maitreya

Mijn groei paadje

Berichtdoor Mahilwen op di 08 jul 2008, 20:25

Al van kinds af van weet ik dat er meer is dan alleen dit. Ik heb aanschouwd tot aan me 14de levensjaar, heb het toen een soort afgesloten, omdat ik er ook angstig van werd. Jaren later kwam alles weer terug beetje bij beetje. Maar nu zit ik toch echt op een punt dat ik denk.. Halloo zijn jullie daar nog? Ik voel heel weinig, al pik ik nog wel energieen van anderen op, ik zie weinig met me derde oog. Ik hoor vrij wel niets, ja piepen in me oren. Het enige wat me is opgevallen, dat ik heel langzaam weer energieen gaat zien, zoals entiteiten... en daar ben ik nou niet zo blij mee. Voor de rest heb ik t gevoel dat er een kurk ingestopt is. En weet niet wat ik er aan kan doen. Alsof ik het even alleen moet doen allemaal.

Liefs Mahilwen
Mahilwen

Re: Mijn groei paadje

Berichtdoor Globetrotter op di 08 jul 2008, 21:01

Ik denk dat naarmate je meer hierover leest of praat (bijvoorbeeld via een forum als dit) je er na verloop van tijd ook weer meer open voor gaat staan en meer gaat voelen, horen, ruiken, weten enz. Misschien moet je het even tijd geven. Het is lang weggestopt geweest. Maar het zit er natuurlijk nog wel steeds. 8)
Dare to be different!!
Globetrotter

Berichtdoor Mahilwen op di 08 jul 2008, 21:26

Ik denk niet dat dat het is, ik zit best op veel spirituele fora. En ben voor dit de afgelopen jaren best actief geweest erin. En nu ineens het gevoel van stilstaan, al sta je nooit stil uiteraard. En er word me net gezegd, je heb een rusttijd. Goh ik hoor toch nog wel iets hihi :D

Liefs Mahilwen
Mahilwen

Berichtdoor Mahilwen op wo 09 jul 2008, 19:12

Dank je Matreya :)

Als ik er nu overnadenk, merk ik dat ik me erger aan diegene, en ik zeg er eigenlijk nooit iets van. Word dan eens toch tijd dat ik dat ga doen.

Had vandaag wel iets raars, ik zat met een collegaatje te praten, en ineens voel ik een enorme kriebel op me kruin, wist op dat moment niet wat er was. Maar ineens krijg me een collegaatje een telefoontje, de beste vriend van haar man is op 40 jarige leeftijd overleden aan een hartstilstand. Heel erg.. maar toen wist ik waarom ik die kriebel kreeg. En eenmaal thuis lag er een brief in de brievenbus, ik maak hem open, en zie dat het van de spirituele vereniging is waar ik lid van ben. Terwijl de brief dus eigenlijk niet eens aan mij bestemd was...maar de adressen waren per ongeluk verwisseld.

Liefs Mahilwen
Mahilwen

Keer terug naar Persoonlijke groei