Ik had zelf eigenlijk ook eigenlijk vrij weinig met Reiki. Eigenlijk vanwege de prijzen die er gevraagd werden en tja.. de symbolen die je moest gebruiken. Bovendien een goede Reiki-Master vinden was ook nog een hele klus. En er zijn zoveel vormen. Welke is nu goed, welke is geschikt.. Allemaal vragen. enz. enz.
Op een paar andere fora, waaronder die van Amy (hi Amy!!!) ben ik een paar goede Reiki mensen tegengekomen, waardoor ik er toch wel op een andere, positievere manier naar ben gaan kijken. Ook heb ik goede ervaringen met behandelingen die mijn dochter ontvangen heeft van mensen. Werk er zelf echter niet mee.
Wel ben ik een paar maanden geleden ingewijd in de Kundalini-Reiki. (alle 3 de inwijdingen) Dat werkt zonder symbolen. Het werken met energie vind ik heerlijk. Het valt mij op dat ik veel mensen tegenkom die graag energie willen ontvangen voor vanalles. Hier gebruik ik dan de Kundalini-Reiki voor. In de toekomst wil ik zelf ook graag gaan werken met andere energievormen, als misschien Gold Reiki, Crystal Reiki en misschien Shamballa.
Ik zal even een topic maken met wat Kundalini-Reiki is.