ik ben 31 jaar, ben blond maar niet dom
ik ben een man, slank en weeg 80 kilo, en ik ben 1m85 groot,mmm ik ben precies aan het daten
in mijn vrije tijd, en die heb ik met massa's, kook ik graag, nodig ik vrienden uit in mijn studiotje, gaan we naar de film of iets drinken en/of eten, soms in het weekend zoek ik op mijn computerke een fuif in geel (antwerpen, kempen), om te feesten in de late uurtjes.
binnenkort geef ik een fuif voor iedereen, maar er kan maar max 150 man binnen, hier in geel op de markt.
de muziek : ik kan niet draaien, dus maak ik de muziek alvast op voorrand met music maker XXL, zodat je bij de overgang een string hoort, die samenvloeit met de 2de cd, a piece of cake, alleen het maken van die remix is best wel moeilijk.
en vraagt minstens 3 maand werk, als je een uurtje of 2 per dag eraan werkt.
de inkom is gratis en ik heb ook geen kosten, ik heb met de baas erover al gesproken van dat danscafe.
verder tussendoor ga ik nu vrijdag eens kijken bij een schaakclub om mij in te schrijven om competitie te spelen, en in het weekend doe ik vrijwilligers werk bij een jeugdhuis.
ook ben ik werkzaam als medium : ik ben helderhorend en heldervoelend, en wil daar terug mee beginnen, vroeger ging dat nog niet zo goed, nu wel, ik heb lang moeten wachten, mijn gids wilt iets zeggen : vroeger gebruikte je teveel drugs en alcohol daarom kon je nog niet starten, nu liggen de kaarten anders, je bent vlot verbeterd, ik wens jou een proficiat omdat je deze week al goed hebt gepresteerd als het gaat over opruimen, geen drugs meer, een weingi alcohol gebruik en je bent actiever nu je geen wiet meer rookt, dat wou ik ff melden.
voor de rest, heb ik niets meer te vertellen
veel liefs aquarel