aquarel stelt zich voor

Hier kun je, jezelf voorstellen aan alle forum bewandelaars. Vertel iets over jezelf en lees over het leven van anderen.

aquarel stelt zich voor

Berichtdoor aquarel op wo 08 jul 2009, 18:03

hallo ik ben aquarel, ook wel thijs genoemd.
ik ben 31 jaar, ben blond maar niet dom :-)
ik ben een man, slank en weeg 80 kilo, en ik ben 1m85 groot,mmm ik ben precies aan het daten :D
in mijn vrije tijd, en die heb ik met massa's, kook ik graag, nodig ik vrienden uit in mijn studiotje, gaan we naar de film of iets drinken en/of eten, soms in het weekend zoek ik op mijn computerke een fuif in geel (antwerpen, kempen), om te feesten in de late uurtjes.
binnenkort geef ik een fuif voor iedereen, maar er kan maar max 150 man binnen, hier in geel op de markt.
de muziek : ik kan niet draaien, dus maak ik de muziek alvast op voorrand met music maker XXL, zodat je bij de overgang een string hoort, die samenvloeit met de 2de cd, a piece of cake, alleen het maken van die remix is best wel moeilijk.
en vraagt minstens 3 maand werk, als je een uurtje of 2 per dag eraan werkt.
de inkom is gratis en ik heb ook geen kosten, ik heb met de baas erover al gesproken van dat danscafe.
verder tussendoor ga ik nu vrijdag eens kijken bij een schaakclub om mij in te schrijven om competitie te spelen, en in het weekend doe ik vrijwilligers werk bij een jeugdhuis.
ook ben ik werkzaam als medium : ik ben helderhorend en heldervoelend, en wil daar terug mee beginnen, vroeger ging dat nog niet zo goed, nu wel, ik heb lang moeten wachten, mijn gids wilt iets zeggen : vroeger gebruikte je teveel drugs en alcohol daarom kon je nog niet starten, nu liggen de kaarten anders, je bent vlot verbeterd, ik wens jou een proficiat omdat je deze week al goed hebt gepresteerd als het gaat over opruimen, geen drugs meer, een weingi alcohol gebruik en je bent actiever nu je geen wiet meer rookt, dat wou ik ff melden.

voor de rest, heb ik niets meer te vertellen

veel liefs aquarel
aquarel

Re: aquarel stelt zich voor

Berichtdoor aquarel op wo 05 mei 2010, 6:08

ik kan mijn "zogenaamde gids" niet meer vertrouwen om in zijn "stem" te geloven.
er zijn wel andere stem(men) die "open" tegen mij zijn. (de stem van mijn broer)
en die beïnvloed me niet.
ze zeggen "nu" dat het allemaal met aantrekkingskracht te maken heeft, onzin natuurlijk.
ik ben momenteel ietsje te nuchter om me in te laten met leugenaars, en daarbij je hoort duidelijk aan hun "stem intonatie" of ze eerlijk tegen jou zijn of niet.
uitendagende stemmen of beïnvloedingen, meegaande "entoestaste" (veerkeerd geschreven), of karakters die serieus tegen me proberen te toen en met alles meeknikken kan ik niet meer vertrouwen.
aquarel

Berichtdoor aquarel op wo 05 mei 2010, 6:15

iets anders nu : die fuif !!!

ik ben er met bezig, maar het zal me meer tijd kosten dan 3 maanden.
ik denk dat ik er nog 2 tot 3 jaar zal aan moeten werken om het te perfectioniseren.
ik ben niet snel tevreden, en waarom kost het me zoveel tijd ?
omdat ik er mijn evenwichts gevoel in wil leggen en ook omdat ik er betere muziek in wil "remixen" die beter natuurlijker aanvoelt van yves deryter :-)
ik weet uit ervaring dat ik er heel goed in ben, wil de mensen een goed gevoel meegeven zodat ze geinspereerd worden door mijn emoties en een boodschap voor mijn potentieele "klanten", mensen, kinderen van "god" :-)
ik kan het ook aanmaken op 1 jaar tijd maar dan ben ik niet tevreden omdat dit voor mij niet een winst winst winst project is maar meer een kunst project waar ik mijn hart en ziel in leg.
aquarel

Berichtdoor aquarel op wo 05 mei 2010, 6:37

iedere maandag en dinsdag ga ik naar het kunsthuis (een teken en schilder atelier waar ik mezelf kan ontplooien, verbeteren en creatief kan uiten)
en iedere vrijdag ga ik schaken in clubverband. (soms competitie)
s'morgens sta ik rond 6, 7 uur op, ik start mijn computertje op, schrijf wat teksten, ben wat bezig met muziek en maak / drink 1 tot 2 liter thee met weinig tot geen suiker.
dan 1 tot 2 uurtjes later start mijn dag, ik eet wat (gezond) en ben sinds kort ook veganist, let op mijn voeding en luister naar mijn lichaam.
dan ga ik naar het park, om een uurtje te mediteren (doe ik niet iedere dag, maar meestal wel).
loop wat rond in geel, alles in een rustig tempo, with no stress, kom daarna terug naar huis, ruim wat op en doe huishoudelijke taken, daarna rond de middag ga ik op vriendenbezoek...
dan eet ik tussendoor wat, neem daar veel tijd voor, en dat heb ik gelukkig, ik werk al een jaartje niet omdat ik de horeca kotsbeu ben, ben momenteel bezig met een muziek project en kunst werken op papier en doek met plakaatverf en oostindische inkt, soms aquarel verf.
tekenen met verschillende diktes van potloden doe ik ook, muziek creêeren, onbestaand muziek en bestaande muziek remixen op music maker xxl 15, een kinder programma maar ik amuseer me erop en dat is het belangrijkste, ik heb hier ook proffesionele programma's liggen maar dat is ietsje te moeilijk voor me.
s'namiddags ben ik meestal thuis en ben ik hoofdnamelijk met muziek bezig, s'avonds ook of met algemene creativiteit, veel schrijfwerk en oefenwerk met mijn site en een toekomstig boek dat mss nooit in de winkels zal liggen, maar dat is bijzaak en ik schrijf die teksten en poezië omdat ik me er goed bij voel en om andere mensen te helpen.
ik help ook de hulpbehoeftige en zwakkere maatschappelijke mens.
doe ervoor een persoonlijkheid test en help hem / haar om zijn leven te herinrichten, heb ik altijd al gedaan, weet niet waarom, mss een vorm van medelijden.
vrienden, familie en ouders zijn voor mij het belangrijkste om voor te leven en ik heb daar een goed contact mee.
verder : financeel is het gelukkig haalbaar voor me om niet te moeten gaan werken, en momenteel hou ik dat zo maar ook voor een bijkomstige reden, omdat ik altijd mijn werk verlies omdat ik consentratie problemen heb.
aquarel

Keer terug naar Voorstellen